Zakaj ravno pilates in funkcionalna vadba?

Ustanovitelj pilatesa Joseph Pilates je o pilatesu dejal naslednje:

Po desetih urah pilatesa se boste počutili bolje, po dvajsetih boste izgledali bolje, po tridesetih urah pa boste imeli popolnoma novo telo.

 

Pilates je zelo učinkovita vadba, ki oblikuje telo, krepi mišice in topi maščobe. Pilates učinkuje na globje mišice in predvsem krepi mišice trupa in jedra, zato je idealna vadba za vse tiste, ki imajo težave s hrbtenico ali veliko časa presedijo v službah. Pilates ni agresivna oblika vadbe, zato je tudi prijazna do sklepov, kot tudi primerna za posebne skupine vadečih.

Funkcionalna vadba je vadba, ki prinaša koristi v vsakdanjem življenju, ki vam olajša gibanje v vsakdanjem življenju in je sestavljena iz funkcionalnih gibov in vaj za telo. Naša funkcionalna vadba je včasih v obliki krožne vadbe, intervalne vadbe, vadbe v parih, itd.

Na voljo imate več različnih vadb in veliko terminov vsak teden:

  • klasični pilates,
  • VIIT (visoko intenzivni intervalni trening),
  • krožna vadba,
  • vadba v parih,
  • vadba s pripomočki (elastični trakovi, ketleball, uteži, drsniki,…)
  • sproščanje in meditacija,
  • ples (salsa, hip hop,…);
  • vadba prilagojena različnim stopnjam pripravljenosti;
  • vadba za nosečnice,
  • vadba za starejše,
  • vadba za mamice z dojenčki.

Urnik vadb lahko preverite na Facebooku in spletni strani Fit z Darjo.